קידום עסקים באינטרנט

מה אפשר לעשות במסגרת האינטרנט כדי לקדם עסק חדש או עסק מדשדש?

קידום עסקים באינטרנט

בעולם העסקים המפתח להצלחה הוא להשיג חשיפה לקהל יעד כמה שיותר רחב, אך יחד עם זאת להגיע אל קהל יעד איכותי מן הבחינה שהוא יכיל אנשים אשר עשויים להיות מעוניינים במוצר שלנו. למשל אם אנחנו רוצים לקדם עסק לייצור מוצרי תינוקות, קהל היעד שלנו יהיה נשים לאחר לידה או זוגות צעירים. לעומת זאת, אם אנו משווקים דיור מוגן, קהל היעד שלנו הוא מבוגר יותר ובדרך כלל גם אמיד יותר. על מנת לקדם עסק קטן או מוצר חדש, יש צורך להכיר את השוק, לחקור ולבדוק מהו קהל היעד המתאים וכיצד מגיעים אליו ולאחר מכן לתכנן בעזרת חברת פרסום באינטרנט אסטרטגיית קידום עסקים מתאימה.

כשמדברים על קידום עסקים באינטרנט, מתכוונים לא רק לקידום אתרים במנועי חיפוש. אם לעסק יש כבר אתר אינטרנט, זה כמובן מצוין. במקרה זה אכן חשוב לקדם אותו בגוגל, אך המציאות מראה כי לעסקים רבים אין אתר אינטרנט, וגם אם יש, הוא לא תמיד מושקע מספיק. תוכנית קידום עסק נכונה כוללת, אם כן, גם את שלב בניית האתר עצמו ועוד לפני כן, בדיקה של התחרות בתחום: מה עושים המתחרים? מה מייחד אותנו על פניהם ואיך מציגים זאת כלפי הלקוחות כדי לשכנעם לקנות דווקא מאיתנו? את המסקנות של מחקר השוק הזה מעבדים לכדי תוכנית קידום עסקים ייחודית לכל עסק ועסק.

עבור קוסמטיקאית למשל, תוכנית קידום באינטרנט עשויה לכלול בניית אתר אינטרנט תדמיתי המציג את המוצרים והשירותים שלה, בניית תוכנית שיווק באינטרנט שתכלול פרסום וחשיפה בפני קהל יעד של נשים מבוגרות וקידום אורגני בגוגל של האתר שבנינו, על פי מילות מפתח שיעלו במחקר המילים שיבוצע עבורה.

ניתן לסכם ולומר כי קידום עסקים באינטרנט הוא תחום די גמיש, שמטרתו היא להביא להגדלת היקף ההכנסות של העסק באמצעות האינטרנט (אך לא רק). התחום כולל בין השאר פעילות בתחומים הבאים:

  • בניית אתרים לעסקים – אם לעסק עדיין אין אתר, שלב זה הוא בגדר חובה. חשוב לבנות אתר בעל תשתית טובה ועיצוב מושך, כיוון שאתר שנראה רציני ישרת היטב את התדמית של העסק והמוצרים שאנו מעוניינים למכור. התייעצות עם מקדם עסקים מקצועי תסייע בתכנון האתר המתאים.

  • קידום אורגני בגוגל – בשלב זה ייבחרו מילות המפתח לקידום באינטרנט. במקרים רבים ייבחרו מילים וביטויים שהם לווא דווקא המבוקשים והתחרותיים ביותר, אלא ביטויי זנב ארוך שהתחרות עליהם נמוכה יותר, אך הם עדיין יכולים להביא לכמות לא מבוטלת של כניסות לאתר. הקידום עצמו ייעשה ע"י אופטימיזציית קוד ותוכן באתר, העשרת האתר בתוכן איכותי ורלוונטי, השגת קישורים ממקורות שונים ברשת, ועוד. מקדם עסקים בעל ניסיון ידע להנחות אתכם מה ניתן לעשות כדי לשפר את המיקום של האתר במנועי החיפוש.

  • פרסום באינטרנט – במקביל לקידום האורגני, ניתן לפרסם את האתר בתשלום באתרי אינטרנט, פורטלים, אינדקסים ועוד באמצעות באנרים או מודעות טקסט. אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לקידום באינטרנט היא הפרסום בגוגל.

  • שיווק באינטרנט – כאן שמים את הדגש על משיכת לקוחות חדשים ושמירה על לקוחות ותיקים ע"י בניית תדמית איכותית ומיתוג מקצועי של העסק ושל בעליו. כל אלה נעשים באמצעים שונים, שביניהם: הפצת תכנים ברשת, שיתופי פעולה עם עסקים נוספים בתחום, פעילות ברשתות חברתיות, בלוגים ועוד.


מעוניין להגדיל את החשיפה החודשית לאתר שלך ולהגיע ליותר לקוחות?
צור איתנו קשר בטלפון 077-7644819 או השאר הודעתך בעמוד יצירת הקשר פה